FAQ
Tu znajdziesz odpowiedź na często zadawane pytania.
Aby zlecić nam usługę, mogą Państwo wypełnić formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie internetowej lub wysłać do nas zapytanie na adres biuro@mti-group.pl. W przypadku wiadomości e-mail prosimy o podanie kompletnych informacji w celu przyspieszenia czasu realizacji zlecenia.
- miejsce załadunku / rozładunku
- ilość towaru – waga i wymiary palet
- rodzaj auta w przypadku niestandardowych wymagań
- w przypadku towaru ADR grupa i klasa pakowania
- dodatkowe informacje/niestandardowe wymagania
- rodzaj towaru oraz waga i wymiary palet
- czas przechowywania
- powierzchnia magazynowa
- ilość wejść i wyjść w miesiącu
Nie, zapytania można składać u nas telefonicznie, natomiast zlecenia przyjmujemy wyłącznie drogą emailową.
Pracujemy całodobowo, informacje o bieżącym zleceniu można uzyskać poprzez kontakt z dedykowanym spedytorem.
Zapytania wyceniamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00, natomiast przyjmujemy 24/7.
Nie, ale zawsze staramy się przedstawić najkorzystniejszą ofertę na transport.
Tak, możemy się pochwalić realizacją kilkudziesięciu projektów dostaw na przykład na farmy fotowoltaiczne.
Tak, w zależności od dostępności aut w danym regionie, natomiast zawsze staramy się wyjść naprzeciw potrzebom klienta i zrealizować transport w najbardziej optymalnym terminie.
Każde zapytanie rozpatrujemy indywidualnie, więc możemy przygotować dla Państwa spersonalizowany cennik.