FAQ

Tu znajdziesz odpowiedź na często zadawane pytania.

Aby zlecić nam usługę, mogą Państwo wypełnić formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie internetowej lub wysłać do nas zapytanie na adres biuro@mti-group.pl. W przypadku wiadomości e-mail prosimy o podanie kompletnych informacji w celu przyspieszenia czasu realizacji zlecenia. 

  • miejsce załadunku / rozładunku 
  • ilość towaru – waga i wymiary palet 
  • rodzaj auta w przypadku niestandardowych wymagań  
  • w przypadku towaru ADR grupa i klasa pakowania
  • dodatkowe informacje/niestandardowe wymagania
  • rodzaj towaru oraz waga i wymiary palet 
  • czas przechowywania 
  • powierzchnia magazynowa 
  • ilość wejść i wyjść w miesiącu 

Nie, zapytania można składać u nas telefonicznie, natomiast zlecenia przyjmujemy wyłącznie drogą emailową. 

Pracujemy całodobowo, informacje o bieżącym zleceniu można uzyskać poprzez kontakt z dedykowanym spedytorem.  

Zapytania wyceniamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00, natomiast przyjmujemy 24/7. 

Nie, ale zawsze staramy się przedstawić najkorzystniejszą ofertę na transport. 

Tak, możemy się pochwalić realizacją kilkudziesięciu projektów dostaw na przykład na farmy fotowoltaiczne. 

Tak, w zależności od dostępności aut w danym regionie, natomiast zawsze staramy się wyjść naprzeciw potrzebom klienta i zrealizować transport w najbardziej optymalnym terminie. 

Każde zapytanie rozpatrujemy indywidualnie, więc możemy przygotować dla Państwa spersonalizowany cennik. 

Jeżeli powyżej nie znaleźli Państwo odpowiedzi na nurtujące pytania
prosimy o kontakt pod adresem sales@mti-group.pl